حضوری و آنلاین
۱ جلسه رایگان
اشتغال پس از دوره
مدرک قابل ارائه

آموزش اصول سئو

اعطای مدرک معتبر

پس از اتمام دوره گواهینامه پایان دوره در اختیار هنرجو قرار گرفته که می تواند آن را برای اشتغال در مراکزی که نیازمند نیروی سئوکار هستند ارائه کند. گواهینامه ارائه شده به دلیل سابقه مجموعه پالیز محتوا در سئو وب سایت یک رزومه کافی در خصوص کار در شرکت ها و مجموعه های مختلف می باشد.

آموزش اصول سئو با پالیز محتوا

سئو یا SEO (Search Engine Optimization) به معنای بهینه سایت وب سایت ها برای موتورهای جستجو است. در حقیقت سئو سایت یک روند مداوم است که نیازمند برنامه و استراتژی مناسب هر سایت و کسب و کار است. به همین دلیل کسب دانش و اطلاعات کافی و بهره گیری از تجربه عملی کار بر روی سایت های مشابه، می تواند درصد خطای استراتژی سئو سایت ها را تا حد زیادی کاهش دهد. شرکت در یک دوره آموزش اصول سئو حرفه ای، که دانش پایه و تجربیات عملی را به شما منتقل کند، یک گام بزرگ در رشد و ارتقاء شما در این حوزه خواهد بود.

برای آشنایی و کسب اطلاعات دوره سئو تخصصی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

با آگاهی از این نکته مهم، پالیز محتوا پس از اجرای بیش از دویست نمونه پروژه کوچک و بزرگ در حوزه های مختلف و تجربه حرفه ای از موفقیت و گاه شکست در روند اجرای پروژه ها، تصمیم گرفته است تا تجربیات و دانش خود را به علاقه مندان حوزه سئو منتقل کند. ما در دوره آموزش اصول سئو حرفه ای پالیز محتوا قصد داریم تجربیات ارزشمندی را که قطعا قابل ارزش گذاری نخواهند بود، به طور کاملا عملی و حضوری در اختیار شما قرار دهیم. اگر قصد رشد جایگاه سایت خود را در نتایج گوگل دارید، به فکر ورود به حوزه کاری سئو هستید یا می خواهید مهارت های سئو خود را ارتقاء دهید، آموزش اصول سئو را از دست ندهید.

دوره مقدماتی

۲۰۰۰۰۰۰ تومان
  • سرفصل ها
  • آشنایی با وردپرس
  • بارگذاری محتوا (صفر تا صد)
  • آشنایی با مفاهیم سئو
  • نحوه عملکرد گوگل
  • سئو تکنیکال
  • آنالیز مقدماتی کلمه کلیدی
  • آشنایی با سرچ کنسول
  • آشنایی با گوگل آنالیتکس
  • سئو خارجی مقدماتی

دوره پیشرفته

۴۰۰۰۰۰۰ تومان
  • سرفصل ها
  • تدوین استراتژی کسب و کار
  • آنالیز پیشرفته ابزارهای کلمات کلیدی: kewordtools.io و google trends
  • تبدیل آنالیز کلمات کلیدی به پلن محتوایی
  • لینک سازی داخلی
  • صفر تا صد سرچ کنسول
  • صفر تا صد گوگل آنالیتیکس
  • سئو خارجی و نحوه لینک سازی خارجی
  • تحلیل ابزارهای سئو: moz semrush seobility
  • معماری و سئو تکنیکال حرفه ای
clip-art02

دریافت مشاوره رایگان

مزایای آموزش اصول سئو پالیز محتوا

برای این که دوره آموزش سئو پالیز محتوا کاملا هدفمند و متناسب با نیاز شما باشد، برنامه هدفمندی را تدوین کرده ایم تا در مسیر آموزشی، اهدافی که به دنبال آن هستید محقق شوند:

برای اولین بار در ایران، پالیز محتوا پس از تکمیل دوره آموزش اصول سئو به دانشجویان خود مدرک معتبر فنی و حرفه ای اعطا خواهد کرد.

بازار سئو یک بازار کار پرسود است. به شرط این که به خوبی دانش های مورد نیاز را فراگرفته باشید و بتوانید این دانش را با مهارت پیاده سازی کنید. در دوره آموزش اصول سئو سئو پالیز محتوا، قصد داریم شما را به درجه ای از مهارت برسانیم که بتوانید جایگاه خودتان را در این بازار کار به خوبی پیدا کنید.

دوره سئو وردپرس
مطلب مرتبط

آموزش اصول سئو کاملا حضوری برگزار خواهد شد. از آنجایی که کار سئو نیازمند تعامل تیم های مختلف است و اجرای عملی تجربیات منتقل شده، بر روی یک پروژه واقعی می تواند تاثیرگذاری بیشتری در روند آموزشی شما داشته باشد؛ تصمیم گرفته ایم تا این دوره را کاملا حضوری برگزار نماییم.

آموزش اصول سئو کاملا بر روی یک پروژه واقعی پیاده سازی خواهد شد و دانشجویان دوره تمامی مباحث آموزشی را به طور کاملا واقعی و عملی آموزش دیده و پیاده سازی خواهند کرد.

ax-moradi

مدرس دوره

هدایتگر و مربی دانشجویان در دوره آموزش سئو پالیز محتوا مهندس مسعود مرادی خواهد بود. مهندس مرادی با تجربه اجرای موفق استراتژی سئو برروی بسیاری از کسب و کارها در حوزه های مختلف، حاصل تجربیات خود را به صورت کاملا هدفمند و عملی تدوین کرده است. در دوره سئو حضوری، این تجربیات به صورت پروژه محور به شما منتقل خواهد شد.

سرفصل های دوره آموزش اصول سئو
سوالاتی که برای شرکت در این دوره ممکن است بپرسید:

برای حضور در این دوره آموزش اصول سئو لازم است که شما کار با کامپیوتر را بدانید. بقیه مباحث از پایه به شما آموزش داده خواهد شد. هر چند توصیه ما این است که پیش از شروع دوره، حتما درباره سئو تحقیق کنید و کمی دانش پایه خود را افزایش دهید. برای این کار می توانید از وبلاگ پالیز محتوا کمک بگیرید.

تمامی ابزارهای لازم در دوره حضوری در اختیار شما قرار خواهد گرفت و شما کافی است که آموزش هایی که فرامی گیرید با ابزارهای در اختیارتان، پیاده سازی کنید.

بله برای هماهنگی بیشتر می توانید فرم مشاوره کارشناس را تکمیل کنید یا با شماره تماس ما ارتباط برقرار کنید.

الگوریتم کافئین گوگل؛ الگوریتم Caffeine چه تاثیری بر سئو سایت ها دارد؟
مطلب مرتبط

پایه و اساس یک بیزینس یا کسب و کار موفق سئو سایت می باشد. شخصی که دارای کسب و کار است باید لزوم به کار گیری سئو و آموزش اصول سئو را کاملا درک کند و به آن آگاهی داشته باشد. لازم است قبل از هر کاری مفهوم پایه ای و اساسی سئو را بدانید و تا بتوانید در این زمینه بهتر عمل کنید. دانستن اصول کلی سئو به شما برای داشتن یک شروع موفق در مبحث سئو بسیار کمک کننده است. متاسفانه تمام استراتژی های سئو در پیشرفت سئو به کار گرفته نمی شود و به این دلیل که صاحبان کسب و کار اهمیت سئو را جدی نمی گیرند و آن به خوبی درک نمی کنند.

برای آشنایی و کسب اطلاعات دوره سئو در کرج با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

آموزش اصول سئو

گاهی صاحبان وب سایت صفحه خود را به خوبی بهینه می کنند ولی اما ترافیک مناسب از طرف موتور جستجوگر گوگل دریافت نمی کنند، در این جاست که صاحبان کسب و کار نا امید می شوند  و دست از سئو سایت خود بر می دارند و اهمیت مسئله باعث سقوط بیزینس آن می شود، در حالی که رقیبان آنها همچنان به سئو سایت خود می پردازند بدون اینکه به دنبال نتیجه سریع باشند.

سه دسته از آموزش اصول سئو

اصول سئو داخلی 

اصول سئو در نویسندگی و تولید محتوا

اصول سئو خارجی

اصول سئو داخلی

هر فرایندی که به بخش داخلی سایت مربوط می شود سئو داخلی در نظر می گیریم. فرد سئو کار باید بداند در پست کلمات کلیدی چه معیار هایی وجود دارد، افراد برای انجام کلمات کلیدی روی دو معیار تمرکز می کنند ف حج جستجو و سختی کلمات کلیدی. به جای اینکه به حجم جستجو نگاه گنید پتانسیل حجم جستجو واقعی را دریابید. صفحه کاربر نباید خسته کننده باشد و کابر باید بتواند یه تجربه کاری را در سایت شما تجربه کند. طبق آمار بدست آمده زمانی که یک وب سایت برای بارگذاری صفحه خود زمان زیادی را صرف کند سریعا برای کاربر خسته کننده می شود و سریع از سایت مورد نظر خارج می شود.

برای آشنایی و کسب اطلاعات دوره فشرده سئو با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

با استفاده از این موارد می توانید سرعت سایت خود را تا اندازه ای بالا ببرید:

  • استفاده از افزونه های ضروری، فعال کردن کش مرورگر و بهینه سازی تصاویر حجیم
  • استفاده از کلمات کلیدی، مهم ترین گام برای جذب ترافیک جستجوی بیشتر است. باید به محتوای صفحات خود بیشتر توجه کنید و اطمینان حاصل کنید که آیا فرد جستجوگر از مقاله شما راضی است یا نه؟

رتبه بندی صفحات سایت شما بر اساس رضایت کاربر می باشد. سایت شما باید به گونه ای طراحی شده باشد که هنگام ورود کاربر احساس خستگی نکند و برای او خوشایند باشد. از گزینه ها و مطالب اضافی جدا خودداری کنید، از تبلیغات بیش از حد بپرهیزید. اینها مواردی است که اگر رعایت شود کاربر به محض ورود به سایت شما احساس خوشایندی دارد. 

برای آشنایی و کسب اطلاعات دوره یادگیری سئو با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

معیارهای آموزش اصول سئو

به طور کلی اگر می خواهید روند سئو سایت شما به بهترین شکل انجام شود باید برخی معیار ها را مورد توجه قرار دهید:

  • نرخ ترافیک سایت
  • نرخ پرش
  • نرخ تبدیل کاربر به مشتری 
  • میزان هزینه برای نرخ تبدیل

توجه به این نرخ ها به شما کمک می کند تا بدانید آیا تلاش های شما در جهت بهینه سازی سایت موفقیت آمیز بوده یا نه و همچنین چه میزان مطالب سایت شما برای کاربر جذاب بوده است. لینک داخلی یکی از نکات آموزش اصول سئو می باشد و بر تعداد حضور مخاطبان شما در سایت تاثیر می گذارد. وقتی شما از لینک داخلی استفاده می کنید مخاطب خود را به صفحات اضافی و و موضوعات مرتبط راهنمایی می کنید. این لینک های داخلی مخاطب شما را درگیر می کند.

آموزش اصول سئو در تولید محتوا

باید بدانید مخاطب شما به دنبال چه چیزی است. بهینه سازی سایت شما در گرو دانستن این مسئله است که کاربر به دنبال چه چیزی است و هدفش از ورود به سایت شما چیست. باید بدانید متداول ترین روشی که مخاطب برای جستجو استفاده می کند چه می تواند باشد. با انجام جستجوی Google برای یکی از عبارات موجود در لیست خود شروع کنید، اهمیتی ندارد که این مطلب چقدر خنده دار و مسخره به نظر می رسد.

برای آشنایی و کسب اطلاعات کلاس حضوری سئو با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

آموزش سئو جوملا
مطلب مرتبط

برای جذب مشتری از محتوای ارزشمند و مفید استفاده کنید، و بدانید که چه موارد و چه موضوعاتی بیشتر محبوبیت دارند آنها را به کار ببرید. باید بدانی کاربران شما چه مطالبی را می خواهند بدانند از کلمات کلیدی بیشتر استفاده کنید. به طور کلی شما باید کاربرد صحیح بکارگیری کلمات کلیدی در تولید محتوا را به طور کامل بیاموزید. در هنگام تولید محتوا علاوه بر مقاله به قالب نیز باید توجه داشته باشید، طبق آمار بدست آمده افراد بعد از ۸ ثانیه تصمیم می گیرند در یک سایت حضور داشته باشند یا نه. بهتر است شما به عواملی مثل عنوان، طول پاراگراف، و مطالب به شکل لیست بیشتر دقت کنید.

نکات مهم شروع آموزش اصول سئو

قبل از شروع آموزش اصول سئو سایت باید بدانید برای چه کسانی می نویسید.  شما تا حد امکان باید ارتباط خود را با مصرف کننده هدف سفارشی کنید. این دسته بندی شما را با چالش ها و الزامات اساسی مخاطب آشنا می کند. و به شما این امکان را می دهد تا به دنبال محتوایی باشید که کاملا مربوط به آنها باشد. به طور خلاصه باید بدانید مصرف کننده در سایت شما چه می خواهد. باید تشخیص دهید خوانندگان شما دوست دارند در وب سایت شما چه چیزی را بخوانند. پس باید بدانید برای چه کسانی محتوا تولید می کنید.

برای آشنایی و کسب اطلاعات دوره آموزشی سئو پیشرفته با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

در آموزش اصول سئو باید به دنبال کلمات کلیدی مهم و پر کاربرد در محتوای سایت خود باشید، این مسئله تعیین می کند تا شما بدانی مصرف کننده به دنبال چه چیزی می باشد. در ضمن اطلاعاتی را باید بکار ببرید که ارزشمند و قابل فهم باشد، بعد از آشنایی با سئو باید محتوای خود را توسعه دهید و به دنبال مطالب جدید، اصلی و ارزشمند باشید. دسترسی سایت خود را افزایش دهید زیرا هنگامی که بهترین محتوا را برای سایت خود تولید می کنید باید بدانید چطور آن را در اختیار کاربران قرار دهید.

برای آشنایی و کسب اطلاعات دوره سئو با مدرک با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

برای شروع باید مطمئن شوید که کلمات کلیدی شما حدود ۵ تا ۶ بار در محتوای شما تکرار شده باشد. عنصر مهم در اینجا این است که شما برای موتورهای جستجو گر محتوا تولید می کنید و قرار گرفتن کلمات کلیدی نباید از هدف اصلی مقاله یا محتوا بکاهد. با پالیز محتوا همراه باشد.

logo-samandehi