سئو وب سایت

کلمات کلیدی بدون برند Non-Branded برای ترافیک ارگانیک

تاثیر کلمات کلیدی بدون برند چیست

کلمات کلیدی بدون برند چیست؟ لازم نیست حتما یک سئوکار حرفه ای باشید تا اهمیت و ارزش کلمات کلیدی را در رتبه بندی سایت بدانید. کلمات کلیدی بنیادی ترین عنصر در دنیای سئو هستند و بی شک تاثیر زیادی در بهبود امتیاز سایت شما دارند. این کلمات بر اساس برند تجاری به دو بخش تقسیم می شوند، کلمات کلیدی برند (Branded) و کلمات کلیدی بدون برند (Non-Branded).

هیاهویی که کسب و کارهای دنیای امروز به راه انداخته اند ممکن است برخی کسب و کارها را به سمت تصمیم گیری های هیجانی سوق دهد. ممکن است برخی برندها برای بیشتر دیده شدن کلمات کلیدی خود را صرفا از نوع برند انتخاب کنند؛ اما نمی توان از تاثیر بی نظیر کلمات کلیدی بدون برند غافل شد. این غفلت به بهای گرانی برایتان تمام خواهد شد. در این مطلب قصد داریم در مورد موضوع کلمات کلیدی بدون برند چیست و تاثیر آن برای ورود جریانی از ترافیک ارگانیک به سایت تان بحث کنیم. پس با مجموعه پالیز محتوا همراه باشید.

جهت ارتباط با پالیز محتوا به عنوان شرکت برتر سئو سایت در کرج با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

آشنایی با کلمات کلیدی بدون برند چیست؟

قبل از شروع این مقاله، به نظر شما منظور از کلمات کلیدی بدون برند چیست؟ برای درک بهتر این مورد می توان گفت که این موضوع به کلماتی گفته می شود که در آن نام و نشانی از برند تجاری شما نباشد. نه تنها در این کلمات اثری از برند تجاری شما دیده نمی شود، بلکه مشتقات و کلمات مشابه آن نیز نباید استفاده شده باشد. 

به عنوان مثال اگر نام برند شما کالیستا است، عبارت هایی مانند ریمل ضد آب کالیستا یا رژ لب مایع کالیستا کلمات کلیدی برند سازی شده هستند.  سعی کنید حسابی تمرکزتان را روی کلمات کلیدی غیر برند مانند رژ جامد ضد آب یا ریمل ۲۴ ساعته حجم دهنده بگذارید. چرا که در جذب ترافیک ارگانیک معجزه آسا ظاهر می شوند. اگر می خواهید بداند تاثیرگذاری این کلمات بر سئو و ایجاد ترافیک ارگانیک چگونه است، در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

تاثیر کلمات کلیدی بدون برند بر ارگانیک سایت چیست؟

بر خلاف تصور عموم، نتایج سئو در مورد کلمات کلیدی غیر برند نتایج بهتری نسبت به کلمات کلیدی برند سازی شده است. اما چرا اینگونه است و تاثیر کلمات کلیدی بدون برند چیست؟ تصور کنید تعداد زیادی از کلمات کلیدی سایتتان را به صورت برند انتخاب کرده اید و می خواهید محتوای وب سایت را حول این کلمات سئو نمایید. اما آیا تا کنون به این موضوع فکر کرده اید که چند نفر نام تجاری شما را حفظ هستند؟ 

چه تعداد افراد مستقیما قصد وارد شدن به وبسایت شما را دارند؟ چند درصد مخاطبین جستجوی خود را بر اساس یک نام تجاری مشخص انجام می دهند؟ بدون شک تعداد این افراد بسیار کم است. این موضوع در مورد نام تجاری شما نیز صادق است. نام تجاری شما شاید به گوش بسیاری از افراد آشنا نباشد بنابراین بعید است که کلمات کلیدی حاوی نام برند شما را جستجو کنند.

شما با استفاده از کلمات کلیدی غیر برند می توانید خیل عظیمی از بازدیدکنندگان را به سمت وبسایت خود جذب کنید. کلمات کلیدی مانند خرید لباس زنانه، خرید روسری، خرید کفش مردانه، پیراهن مردانه زمستانی یا کالای منزل ارزان کلمات کلیدی غیر برند هستند که روزانه بارها و بارها توسط کاربران اینترنت جستجو می شوند در حالی که خرید کفش زنانه از برند نیوبالانس به مراتب کمتر سرچ می شود. 

جهت ارتباط با پالیز محتوا به عنوان شرکت برتر سئو سایت در گرگان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

تفاوت بین ساب دامین، ادان دامین و پارک دامین چیست؟
مطلب مرتبط

کافی است امتحان کنید و این کلمات کلیدی را درون فیلد جستجو وارد کنید. تعداد جستجوهای کلمات کلیدی غیر برند به قدری زیاد است که به محض وارد کردن حروف گوگل ادامه عبارت را به شما پیشنهاد می دهد. اما در پیشنهادات خود به ندرت نام یک برند را مطرح می کند. با استفاده از موضوع “کلمات کلیدی بدون برند چیست” می توانید به راحتی اقدام به جذب ترافیک ارگانیک نمایید. البته به شرطی که سایر نکات را نیز رعایت کنید.

منظور از کلمات کلیدی بدون برند چیست

مزایای کلمات کلیدی Non-Branded چیست؟

کلمات کلیدی بدن برند نسبت به کلمات کلیدی برند مزیت هایی دارد. اما آیا می دانید که مزیت کلمات کلیدی بدون برند چیست؟ کلمات کلیدی برند سازی شده اغلب برای کاربرانی ایجاد دسترسی می کند که شما را به خوبی می شناسند. آن ها جستجوی خود را در فضای اینترنت با نام تجاری شما انجام می دهند. این افراد مستقیما دنبال خرید از برند شما هستند و توجه خاصی به سایر برندها ندارند. اما این مخاطبان چه تعداد هستند؟ درست است تعداد آن ها بسیار کم است. اما افرادی که یک کلمه کلیدی عمومی را سرچ می کنند چه تعداد است؟ تعداد آن ها از حساب ما خارج است.

بسیاری از برندها با استفاده از تکنیک PPC و پرداخت هزینه اقدام به تبلیغات وبسایت شان به ازای پرداخت پول می کنند. اما بد نیست بدانید که این شیوه از دسترسی برای برندها گران تمام می شود. این در حالی است که با استفاده از کلمات کلیدی غیر برند می توانید بدون پرداخت هزینه و به شکل ایگان حجم زیادی از ترافیک را روانه سایت تان کنید. در نتیجه استفاده از این کلمات منجر به افزایش ترافیک به صورت رایگان می شود.

جهت ارتباط با پالیز محتوا به عنوان شرکت برتر سئو سایت در نوشهر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

بهترین روش های تشخیص محتوای تکراری
مطلب مرتبط

دسترسی به مخاطبان تازه وارد با کلمات کلیدی بدون برند

به نظر شما ارزش “کلمات کلیدی بدون برند چیست؟”این موضوع به عنوان جواهری ارزنده و پنهان برای دسترسی به پلتفرمی از مخاطبان غریبه و تازه وارد به حساب می آید. مخاطبان با جستجوی کلمات کلیدی بدون برند که از قضا هیچ گونه آشنایی با برند شما ندارند، در نتایج جستجو با وبسایت شما مواجه می شوند و روی لینک وبسایت تان کلیک می کنند. 

سرمایه گذاری روی موضوع “کلمات کلیدی بدون برند چیست” می تواند حجم بالایی از ترافیک ارگانیک را برای سایت شما به ارمغان آورد و وبسایت شما را به مخاطبینی معرفی کند که تا کنون از حضور و فعالیت شما بی خبر بودند.

جهت ارتباط با پالیز محتوا به عنوان شرکت برتر سئو سایت در لاهیجان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

تاثیرات کلمات کلیدی بدون برند چیست؟

همانطور که متوجه شدید کلمات کلیدی بدون برند کلماتی هستند که حجم بالایی از ترافیک ارگانیک را آن هم بدون هزینه وارد وبسایت شما می کنند. از جمله تکنیک های کلمات کلیدی بدون برند چیست؟ یکی از این تکنیک ها ایجاد محتواهای ارزنده و با کیفیت برای این کلمات کلیدی است. کیفیت محتوای شما قبل از هر چیز تاثیر مستقیم روی مخاطب و رتبه سایت تان خواهد گذاشت.

سعی کنید برای این کلمات کلیدی محتوای مرتبط تولید و محتوایی خلق کنید که منحصر به فرد، جذاب و مفید باشد. این کلمات به مراتب بهتر از کلمات کلیدی برند سازی شده هستند و گنجینه ای از مخاطبان ناآشنا و تازه وارد را در دل خود پنهان کرده اند. توجه داشته باشید که این کلمات کلیدی نیز ممکن است در تکنیک های PPC برای شما گران تمام شوند بنابراین قبل از ایجاد کمپین PPC برای این کلمات حتما جوانب را بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *