سئو وب سایت

چه تعداد کلمه کلیدی می توانند در یک صفحه رتبه بگیرند

ارزش رتبه تعداد کلمات کلیدی در یک صفحه

موضوعی را در فیلد جستجوی گوگل وارد کنید و نتایج جستجو را در سربرگ های مختلف مرورگر باز کنید. اگر نگاهی به تعدادی کلمات کلید استفاده شده در صفحاتی بیندازید که به عنوان صفحات رتبه دار به شما نمایش داده شده اند، ممکن است تفاوت مشهودی بین تعداد کلمات کلیدی ببینید. در یک مقاله ده کلمه کلیدی استفاده شده در حالی که مقاله ای دیگر تنها دو کلمه کلیدی دارد. آیا این سرنخ می تواند اثبات قابل قبولی برای بی تاثیر بودن تعداد کلمات کلیدی در یک صفحه برای سئو باشد؟ 

اصلا چه تعداد کلمه کلیدی در یک صفحه قادر به رتبه گرفتن هستند؟ چگونه می توان سر از کار کلمات کلیدی و رتبه بندی سئو در آورد؟ اگر در این باره سوالاتی مبهم ذهنتان را مشغول کرده، نگران نباشید. در این مطلب به شما خواهیم گفت که چه رتبه تعداد کلمات کلیدی در یک صفحه به چه صورت است و شما به عنوان یک محتوانویس یا سئو کار باید چه کنید. با پالیز محتوا همراه باشید.

برای ارتباط با کارشناسان بهترین شرکت سئو در کرج با شماره ها درج شده در وب سایت تماس بگیرید.

ویژگی های تعداد کلمات کلیدی در یک صفحه

قبل از اینکه بخواهید در مورد رتبه تعداد کلمات کلیدی در یک صفحه تصمیم گیری کنید، باید درک درست و شفافی از کلمه کلیدی اصلی و کلمه کلیدی فرعی پیدا کنید. هر محتوا در هر صفحه از سایت باید یک کلمه کلیدی اصلی داشته باشد. این کلمه کلیدی همان کلمه یا عبارتی است که در مورد چگالی و میزان تراکم آن باید حساس و دقیق عمل کنیم. 

در کنار کلمه کلیدی اصلی شما می توانید ده ها کلمه کلیدی فرعی انتخاب کنید. حساسیت خاصی در مورد این کلمات کلیدی وجود ندارد. با این حال سعی کنید کلمه کلیدی اصلی را کلمه ای انتخاب کنید که تمرکز اصلی محتوا روی آن است. مرتبط ترین کلمه یا عبارت باید به عنوان کلمه کلیدی اصلی انتخاب شود. این کلمه همان کلمه ای است که کاربر درون فیلد جستجو وارد می کند.

توجه به حجم محتوا در انتخاب تعداد کلمات کلیدی

همانطور که گفتیم بهتر است هر محتوا فقط یک کلمه کلیدی اصلی داشته باشد اما آیا این بدان معنا است که استفاده بی حد و مرز از کلمات کلیدی فرعی مجاز است؟ قطعا خیر! هر چند که محتوای هر صفحه می تواند برای صدها کلمه کلیدی رتبه بگیرد و بهینه سازی شود اما تعداد کلمات کلیدی فرعی باید بر اساس حجم محتوا انتخاب شود. 

به عنوان مثال یک محتوای ششصد کلمه ای می تواند حول محور دو یا سه کلیدی داشته باشد اما برای یک محتوای پنج هزار کلمه ای مجاز هستید تعداد کلمات کلیدی را به تعداد هفت یا هشت کلمه هم ارتقا دهید.

راهکاری هوشمندانه برای انتخاب تعداد کلمات کلیدی در یک صفحه

اگر می خواهید تعداد کلمات کلیدی یک محتوا را در یک صفحه سایت افزایش دهید، بهتر است کلمات کلیدی فرعی تان را به شکل Long Tail انتخاب کنید. یعنی عبارتی که متشکل از چند کلمه است. چرا که اغلب کاربران جستجوهای خود را به صورت چند کلمه ای صورت می دهند. به عنوان مثال؛ بهترین آرایشگاه زنانه شمال تهران یا ارزان ترین بوت زمستانی. این مورد در موضوع رتبه تعداد کلمات کلیدی در یک صفحه به مراتب راحت تر و اثربخش تر است.

جهت ارتباط با پالیز محتوا به عنوان برترین شرکت  سئوکار در کرج  با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

بهترین ابزارهای رصد کردن عملکرد ورودی های سایت
مطلب مرتبط

رتبه تعداد کلمات کلیدی در یک صفحه به چه صورت است؟

انتخاب کلمات کلیدی بر اساس محتوا

استفاده بی حد و حساب از کلمات کلیدی چیزی جز به تاراج رفتن معنا و مفهوم محتوا را در پی نخواهد داشت. بنابراین در زمان انتخاب تعداد کلمات کلیدی، تعداد این کلمات را به گونه ای انتخاب کنید که محتوا غنی از مفهوم و معنا باشد. 

انتخاب ده ها کلمه کلیدی شما را ملزم به این خواهد کرد که حتما از کلمات کلیدی انتخاب شده در متن استفاده کنید و شاید جایی برای استفاده از این کلمات وجود نداشته باشد. بنابراین مجبور خواهید شد هرطور که شده حتی به قیمت فنا کردن معنای محتوا این کلمات را در متن جای دهید تا محتوا رتبه بهتری کسب کند در حالی که با این کار محتوا را برای کاربر به محتوایی غیر طبیعی و غیز جذاب بدل خواهید کرد. در نتیجه این کار سبب پایین آمدن رتبه تعداد کلمات کلیدی در یک صفحه شما خواهد شد.

انتخاب کلمات کلیدی بر اساس موضوع هر صفحه

یکی از روش هایی که می توان به کمک آن می توان نسبت به افزایش رتبه تعداد کلمات کلیدی در یک صفحه اقدام کرد، موضوع محتوا است. به طور مثال اگر موضوع محتوای شما لباس زنانه است، مطمئنا پیدا کردن محتوا برای افرادی که دنبال خرید لباس زنانه مجلسی، لباس زنانه اسپرت یا لباس زنانه ورزشی هستند مفید خواهد بود. بنابراین باید محتوا را حول این کلمات کلیدی بهینه سازی کنید.

جهت ارتباط با پالیز محتوا به عنوان شرکت برتر سئو سایت در کاشان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

همه آنچه که درباره سئو منفی باید بدانید
مطلب مرتبط

از مترادف ها کمک بگیرید

بهینه سازی متن حول محور یک کلمه کلیدی در موضوع رتبه تعداد کلمات کلیدی در یک صفحه کار عاقلانه ای نیست. بنابراین تا حد امکان از مترادف ها کمک بگیرید و آن ها را به عنوان کلمات کلیدی فرعی انتخاب کنید. اینگونه محتوای شما امتیاز بهتری خواهد گرفت.

خطر Keyword Stuffing در کمین است!

اگر بدون هیچ قاعده و قانونی بخواهید تعداد کلمات کلیدی را افزایش دهید، مطمئنا با معضل بزرگی به نام Keyword Stuffing مواجه خواهید شد. اما این مشکل چه دردسری ایجاد می کند؟ استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی برای رتبه گرفتن منجر به پنالتی شدن محتوای شما خواهد شد. خواندن مطلبی که پر از کلمات کلیدی است برای کاربر جذابیت زیادی نخواهد داشت. 

گوگل به راحتی متوجه ترفند زیرکانه شما خواهد شد و شما را جریمه خواهد کرد. محتواهایی که دارای تعداد کلمات کلیدی زیادی هستند و این کلمات به تعداد زیادی در متن استفاده شده اند توسط ربات گوگل تشخیص داده می شود و نه تنها از رتبه بندی خبری نیست، بلکه جریمه نیز مشمول محتوای شما خواهد شد و رتبه سایت تان افت می کند.

تاثیر تعداد کلمات کلیدی در یک صفحه 

یکی از تاثیرگذارترین ترفندها برای ارتقای سئوی وب سایت بهینه سازی کلمات کلیدی و رتبه تعداد کلمات کلیدی در یک صفحه است. اما بسیاری از سئوکاران و محتوا نویسان در مورد تعداد کلمات کلیدی تردید دارند. اینکه چه تعداد کلمه کلیدی در یک صفحه می توانند رتبه بگیرند، چیزی نیست که گوگل در مورد آن قانون خاصی تصویب کرده باشد اما قواعد سئو به ما می گوید که تعداد کلمات کلیدی را باید بر اساس حجم محتوا و موضوع محتوا انتخاب کرد. 

جهت ارتباط با پالیز محتوا به عنوان شرکت برتر سئو سایت در هرمزگان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

UTM چیست و چگونه ساخته می شود؟
مطلب مرتبط

طول متن شما تاثیر مستقیم در تعداد کلمات کلیدی دارند که می توانند در یک صفحه رتبه بگیرند. فراموش نکنید که موتور جستجوی گوگل بسیار باهوش است و می تواند بی قانونی شما را در مورد رتبه تعداد کلمات کلیدی در یک صفحه تشخیص دهد و شما را مشمول جریمه گرداند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *