حضوری و آنلاین
۱ جلسه رایگان
اشتغال پس از دوره
مدرک قابل ارائه

آموزش نکات سئو

اعطای مدرک معتبر

پس از اتمام دوره گواهینامه پایان دوره در اختیار هنرجو قرار گرفته که می تواند آن را برای اشتغال در مراکزی که نیازمند نیروی سئوکار هستند ارائه کند. گواهینامه ارائه شده به دلیل سابقه مجموعه پالیز محتوا در سئو وب سایت یک رزومه کافی در خصوص کار در شرکت ها و مجموعه های مختلف می باشد.

آموزش نکات سئو با پالیز محتوا

سئو یا SEO (Search Engine Optimization) به معنای بهینه سایت وب سایت ها برای موتورهای جستجو است. در حقیقت سئو سایت یک روند مداوم است که نیازمند برنامه و استراتژی مناسب هر سایت و کسب و کار است. به همین دلیل کسب دانش و اطلاعات کافی و بهره گیری از تجربه عملی کار بر روی سایت های مشابه، می تواند درصد خطای استراتژی سئو سایت ها را تا حد زیادی کاهش دهد. شرکت در یک دوره آموزش نکات سئو، که دانش پایه و تجربیات عملی را به شما منتقل کند، یک گام بزرگ در رشد و ارتقاء شما در این حوزه خواهد بود.

جهت ارتباط با پالیز محتوا به عنوان شرکت برتر سئو سایت در کاشان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

با آگاهی از این نکته مهم، پالیز محتوا پس از اجرای بیش از دویست نمونه پروژه کوچک و بزرگ در حوزه های مختلف و تجربه حرفه ای از موفقیت و گاه شکست در روند اجرای پروژه ها، تصمیم گرفته است تا تجربیات و دانش خود را به علاقه مندان حوزه سئو منتقل کند. ما در آموزش نکات سئو حرفه ای پالیز محتوا قصد داریم تجربیات ارزشمندی را که قطعا قابل ارزش گذاری نخواهند بود، به طور کاملا عملی و حضوری در اختیار شما قرار دهیم. اگر قصد رشد جایگاه سایت خود را در نتایج گوگل دارید، به فکر ورود به حوزه کاری سئو هستید یا می خواهید مهارت های سئو خود را ارتقاء دهید، آموزش نکات سئو را از دست ندهید.

دوره مقدماتی

۲۰۰۰۰۰۰ تومان
  • سرفصل ها
  • آشنایی با وردپرس
  • بارگذاری محتوا (صفر تا صد)
  • آشنایی با مفاهیم سئو
  • نحوه عملکرد گوگل
  • سئو تکنیکال
  • آنالیز مقدماتی کلمه کلیدی
  • آشنایی با سرچ کنسول
  • آشنایی با گوگل آنالیتکس
  • سئو خارجی مقدماتی

دوره پیشرفته

۴۰۰۰۰۰۰ تومان
  • سرفصل ها
  • تدوین استراتژی کسب و کار
  • آنالیز پیشرفته ابزارهای کلمات کلیدی: kewordtools.io و google trends
  • تبدیل آنالیز کلمات کلیدی به پلن محتوایی
  • لینک سازی داخلی
  • صفر تا صد سرچ کنسول
  • صفر تا صد گوگل آنالیتیکس
  • سئو خارجی و نحوه لینک سازی خارجی
  • تحلیل ابزارهای سئو: moz semrush seobility
  • معماری و سئو تکنیکال حرفه ای
clip-art02

دریافت مشاوره رایگان

مزایای آموزش نکات سئو پالیز محتوا

برای این که دوره آموزش سئو پالیز محتوا کاملا هدفمند و متناسب با نیاز شما باشد، برنامه هدفمندی را تدوین کرده ایم تا در مسیر آموزشی، اهدافی که به دنبال آن هستید محقق شوند:

برای اولین بار در ایران، پالیز محتوا پس از تکمیل دوره آموزش نکات سئو به دانشجویان خود مدرک معتبر فنی و حرفه ای اعطا خواهد کرد.

بازار سئو یک بازار کار پرسود است. به شرط این که به خوبی دانش های مورد نیاز را فراگرفته باشید و بتوانید این دانش را با مهارت پیاده سازی کنید. در دوره آموزش نکات سئو پالیز محتوا، قصد داریم شما را به درجه ای از مهارت برسانیم که بتوانید جایگاه خودتان را در این بازار کار به خوبی پیدا کنید.

دوره حرفه ای تولید محتوای سئو شده
مطلب مرتبط

آموزش نکات سئو کاملا حضوری برگزار خواهد شد. از آنجایی که کار سئو نیازمند تعامل تیم های مختلف است و اجرای عملی تجربیات منتقل شده، بر روی یک پروژه واقعی می تواند تاثیرگذاری بیشتری در روند آموزشی شما داشته باشد؛ تصمیم گرفته ایم تا این دوره را کاملا حضوری برگزار نماییم.

آموزش نکات سئو کاملا بر روی یک پروژه واقعی پیاده سازی خواهد شد و دانشجویان دوره تمامی مباحث آموزشی را به طور کاملا واقعی و عملی آموزش دیده و پیاده سازی خواهند کرد.

ax-moradi

مدرس دوره

هدایتگر و مربی دانشجویان در دوره آموزش سئو پالیز محتوا مهندس مسعود مرادی خواهد بود. مهندس مرادی با تجربه اجرای موفق استراتژی سئو برروی بسیاری از کسب و کارها در حوزه های مختلف، حاصل تجربیات خود را به صورت کاملا هدفمند و عملی تدوین کرده است. در دوره سئو حضوری، این تجربیات به صورت پروژه محور به شما منتقل خواهد شد.

سرفصل های دوره آموزش نکات سئو
سوالاتی که برای شرکت در این دوره ممکن است بپرسید:

برای حضور در آموزش نکات سئو لازم است که شما کار با کامپیوتر را بدانید. بقیه مباحث از پایه به شما آموزش داده خواهد شد. هر چند توصیه ما این است که پیش از شروع دوره، حتما درباره سئو تحقیق کنید و کمی دانش پایه خود را افزایش دهید. برای این کار می توانید از وبلاگ پالیز محتوا کمک بگیرید.

تمامی ابزارهای لازم در دوره حضوری در اختیار شما قرار خواهد گرفت و شما کافی است که آموزش هایی که فرامی گیرید با ابزارهای در اختیارتان، پیاده سازی کنید.

بله برای هماهنگی بیشتر می توانید فرم مشاوره کارشناس را تکمیل کنید یا با شماره تماس ما ارتباط برقرار کنید.

آموزش بهبود سئو
مطلب مرتبط

آموزش نکات سئو چیست؟

سئو یا بهینه سازی وب سایت موجب شده تا یک سایت با استفاده از کلمات کلیدی در صفحه اول گوگل قرار بگیرید. موتور جستجوگر گوگل برای رضایت کاربران بسیار اهمیت قائل است بنابراین اگر شما نیاز کاربر را برآورده سازید گوگل به شما رتبه خوبی داده و سایت شما را به صفحه اول می آورد. با کمک سئو شما می توانید به وسیله کلمات رقابتی به صفحه اول گوگل آورده شوید. درآمد بالای سایت ها موجب شده تا صاحبان کسب و کار بیش از هر چیز دیگری به دنبال شناخت و درک بیشتر از آموزش نکات سئو باشند و یا یک سئو کار حرفه ای را برای سایت خود استخدام کنند.

جهت ارتباط با پالیز محتوا به عنوان شرکت برتر سئو سایت در خراسان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

به عبارتی سئو بهینه سازی سایت با توجه به انجام مراحلی لازم می باشد تا رضایت کاربران را جلب کند و گوگل نیز به عنوان وسیله ای برای جستجوی موثر کاربران به سئوی شما رتبه می دهد. سئو امری است که باید در سایت استمرار داشته باشد و این کار بدست متخصصان سئو کار انجام پذیر است. رتبه ای که گوگل به شما میدهد روی ترافیک ورودی سایت ها تاثیر می گذارد، امروزه تمام کسانی که با وب سروکار دارند باید به نکات مهم سئو آشنایی کامل داشته باشند.

جهت ارتباط با پالیز محتوا به عنوان شرکت برتر سئو سایت در خوزستان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

سئو و تولید محتوا بسیار بر روی هم تاثیر می گذارند برای سئوی باکیفیت در ابتدا باید نکات مهمی درباره محتوا نویسی با کیفیت بدانید؛ زیرا این محتوای سایت شماست که کاربر را به سمت خود جذب می کند. بنابراین سئوکاران باید به دنبال محتوای مورد نیاز و علاقه کاربران باشند زیرا به این نکته واقفند که رضایت گوگل از آنها در گرو رضایت کاربران از سایت آنها می باشد. یکی از نکات مهم محتوا نویسی این است که به قالب های مختلف محتوا نویسی توجه داشته باشید، و گاهی از یک پادکست و یک ویدیوی کوتاه در سایت خود استفاده کنید و تاثیر آن را در بازخورد سایت ببینید. 

اما نکته قابل توجه در مورد سئو این است که سلیقه کاربران و مشتریان خود را کاملا بشناسید و همان کاری را انجام دهید که آنها می خواهند. سعی کنید در تولید محتوا تمامی جوانب موضوع را در نظر بگیرید و توضیحات کامل را ارائه دهید و همچنین سوالاتی که می دانید برای کاربران مطرح می شود را در محتوای خود به آن بپردازید. ممکن است این مسئله باعث طولانی شدن محتوای شما شود ولی به کیفیت آن می افزاید. نکته مهم دیگری که عنوان می شود این است که آیا سئو کار محتوا برای کاربر می نویسد یا گوگل، باید گفت برای هر دوی آنها. اما در مجموع توجه به خواست مخاطب و کاربر ار ارجحیت برخوردار است. زیرا الگوریتم های گوگل نیز به همین منظور طراحی شده اند که رضایت کاربران را به خود جلب کنند.

آموزش نکات سئو تکنیکال 

توجه به ریسپانسیو بودن سایت بسیار اهمیت دارد. حال ممکن است از خود بپرسید ریسپانسیو بودن به چه معناست؟ به این معناست که سایت شما با استفاده از همه ابزار ها، مانند تبلت، موبایل، و کامپیوتر درست و اصولی نشان داده شود. به سایت ریسپانسیو شده سایت واکنشگرا نیز می گویند. این نکته مهم در آموزش سئو از اهمیت بالایی برخوردار است. مسئله دیگر در سئوی سایت سرعت سایت است. سرعت بارگذاری سایت شما نباید بیشتر از ۵ تا ۷ ثانیه باشد در این صورت جزء سایت های کند محسوب می شود. 

آموزش نکات سئو داخلی

زمانی که کاربر زمان بیشتری را در سایت شما بگذراند یعنی شما در بخش سئوی داخلی که همان تولید محتوای جذاب و لینک سازی است موفق عمل کرده اید. این بخش از مهم ترین بخش های سئو می باشد. به تازگی گوگل به عنوان سایت نیز توجه نشان می دهد. استفاده از اعداد در ئو مثل ۲۰۲۲، برترین، بهترین،رایگان و غیره توجه کاربران را به خود جلب می کند. استفاده از کلمات کلیدی موثر به تعداد استاندارد در محتوا بسیار حائز اهمیت است.

جهت ارتباط با پالیز محتوا به عنوان شرکت برتر سئو سایت در نیشابور با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

کلاس حضوری سئو
مطلب مرتبط

محتوای سایت شما نباید از سایت های دیگر کپی شده باشد زیرا گوگل به وسیله الگوریتم های خود آن را تشخیص می دهد و به شما امتیاز منفی می دهد. یکی دیگر از نکات مهم آموزش سئو استفاده نکردن از کلمات تکراری است. هر چند وقت یکبار مقالات خود را آپدیت کنید. به تازگی گوگل به اینگیجمنت توجه بیشتری نشان می دهد تا تعداد مقالات استفاده شده در سایت. همچنین امکان Share کردن مقالات را در شبکه های اجتماعی در پایان هر مقاله قرار دهید.

آموزش نکات سئو خارجی

لینک سازی خارجی باید روزانه برای سایت انجام شود، در لینک سازی نیز باید نکاتی رعایت شود مثلا نام بیزینس را در لینک ها تکرار نکنید و این کار به طور نامنظم انجام شود تا گوگل به شما امتیاز بهتری بدهد. همیشه به دیتا و اطلاعاتی که از آنالیتیک دریافت می کنید اعتماد کنید و سپس با گوگل سرچ کنسول آن را اعتبار سنجی کنید. برای نگه داشتن مشتریان خود در مدت زمان طولانی، به ترافیک سایت، سرنخ ها و فروش محصولات توجه لازم را داشته باشید.

جهت ارتباط با پالیز محتوا به عنوان شرکت برتر سئو سایت در کرمان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

یکی از راه های موثر برای راه اندازی سایت موفق رعایت تمام اصول سئو می باشد. تعدادی از افراد هستند که بعد از راه اندازی سایت آن را به حال خود رها می کنند و هیچگونه فعالیتی را بر روی آن انجام نمی دهند. در صورتی که یکی از راه هایی که موجب رتبه گرفتن از گوگل می شود و موتور های جستجوگر گوگل به آن توجه دارد به روز بودن و مفید بودن مطالب سایت است. نکته اصلی و مهم در آموزش سئو این است که به هیچ عنوان مطالب سایت دیگری را کپی نکنید و یا حداقل آن را تغییر دهید.

جهت ارتباط با پالیز محتوا به عنوان شرکت برتر سئو سایت در بوشهر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

گوگل یک هوش مصنوعی است که بر اساس الگوریتم هایی تغذیه می شود بنابراین هرگز از تصاویر سایت های دیگر برای سایت خود استفاده کنید و سعی کنید سایت شما محتوای تصویری منحصر به فردی داشته باشد. استفاده از کلمات کلیدی با توجه به موضوع محتوای شما و مرتبط با آن باشد و این را بدانید گوگل برای رضایت کاربرانش بیشتر از شما ارزش قائل است.

انتخاب یک دامین سئو  مناسب نیز به بالا بردن رتبه سایت شما کمک زیادی می کند. برای نوشتن محتوای سایتتان از فونت های استاندارد استفاده کنید، با رعایت تمامی اصول و نکات آموزش سئو به پیشرفت سایتتان کمک کنید.

با پالیز محتوا آموزش سئو حرفه ای را تجربه کنید.

logo-samandehi