حضوری و آنلاین
۱ جلسه رایگان
اشتغال پس از دوره
مدرک قابل ارائه

آموزش سئو سایت ووکامرس

اعطای مدرک معتبر

پس از اتمام دوره گواهینامه پایان دوره در اختیار هنرجو قرار گرفته که می تواند آن را برای اشتغال در مراکزی که نیازمند نیروی سئوکار هستند ارائه کند. گواهینامه ارائه شده به دلیل سابقه مجموعه پالیز محتوا در سئو وب سایت یک رزومه کافی در خصوص کار در شرکت ها و مجموعه های مختلف می باشد.

آموزش سئو سایت ووکامرس با پالیز محتوا

سئو یا SEO (Search Engine Optimization) به معنای بهینه سایت وب سایت ها برای موتورهای جستجو است. در حقیقت سئو سایت یک روند مداوم است که نیازمند برنامه و استراتژی مناسب هر سایت و کسب و کار است. به همین دلیل کسب دانش و اطلاعات کافی و بهره گیری از تجربه عملی کار بر روی سایت های مشابه، می تواند درصد خطای استراتژی سئو سایت ها را تا حد زیادی کاهش دهد. شرکت در آموزش سئو سایت ووکامرس، که دانش پایه و تجربیات عملی را به شما منتقل کند، یک گام بزرگ در رشد و ارتقاء شما در این حوزه خواهد بود.

جهت ارتباط با پالیز محتوا به عنوان شرکت برتر سئو سایت در نوشهر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

با آگاهی از این نکته مهم، پالیز محتوا پس از اجرای بیش از دویست نمونه پروژه کوچک و بزرگ در حوزه های مختلف و تجربه حرفه ای از موفقیت و گاه شکست در روند اجرای پروژه ها، تصمیم گرفته است تا تجربیات و دانش خود را به علاقه مندان حوزه سئو منتقل کند. ما در دوره آموزش سئو سایت ووکامرس پالیز محتوا قصد داریم تجربیات ارزشمندی را که قطعا قابل ارزش گذاری نخواهند بود، به طور کاملا عملی و حضوری در اختیار شما قرار دهیم. اگر قصد رشد جایگاه سایت خود را در نتایج گوگل دارید، به فکر ورود به حوزه کاری سئو هستید یا می خواهید مهارت های سئو خود را ارتقاء دهید، آموزش سئو سایت ووکامرس را از دست ندهید.

دوره مقدماتی

۲۰۰۰۰۰۰ تومان
  • سرفصل ها
  • آشنایی با وردپرس
  • بارگذاری محتوا (صفر تا صد)
  • آشنایی با مفاهیم سئو
  • نحوه عملکرد گوگل
  • سئو تکنیکال
  • آنالیز مقدماتی کلمه کلیدی
  • آشنایی با سرچ کنسول
  • آشنایی با گوگل آنالیتکس
  • سئو خارجی مقدماتی

دوره پیشرفته

۴۰۰۰۰۰۰ تومان
  • سرفصل ها
  • تدوین استراتژی کسب و کار
  • آنالیز پیشرفته ابزارهای کلمات کلیدی: kewordtools.io و google trends
  • تبدیل آنالیز کلمات کلیدی به پلن محتوایی
  • لینک سازی داخلی
  • صفر تا صد سرچ کنسول
  • صفر تا صد گوگل آنالیتیکس
  • سئو خارجی و نحوه لینک سازی خارجی
  • تحلیل ابزارهای سئو: moz semrush seobility
  • معماری و سئو تکنیکال حرفه ای
clip-art02

دریافت مشاوره رایگان

مزایای آموزش سئو سایت ووکامرس پالیز محتوا

برای این که دوره آموزش سئو پالیز محتوا کاملا هدفمند و متناسب با نیاز شما باشد، برنامه هدفمندی را تدوین کرده ایم تا در مسیر آموزشی، اهدافی که به دنبال آن هستید محقق شوند:

برای اولین بار در ایران، پالیز محتوا پس از تکمیل دوره آموزش سئو سایت ووکامرس به دانشجویان خود مدرک معتبر فنی و حرفه ای اعطا خواهد کرد.

بازار سئو یک بازار کار پرسود است. به شرط این که به خوبی دانش های مورد نیاز را فراگرفته باشید و بتوانید این دانش را با مهارت پیاده سازی کنید. در آموزش سئو سایت ووکامرس پالیز محتوا، قصد داریم شما را به درجه ای از مهارت برسانیم که بتوانید جایگاه خودتان را در این بازار کار به خوبی پیدا کنید.

آموزش اصول سئو
مطلب مرتبط

آموزش سئو سایت ووکامرس کاملا حضوری برگزار خواهد شد. از آنجایی که کار سئو نیازمند تعامل تیم های مختلف است و اجرای عملی تجربیات منتقل شده، بر روی یک پروژه واقعی می تواند تاثیرگذاری بیشتری در روند آموزشی شما داشته باشد؛ تصمیم گرفته ایم تا آموزش سئو سایت ووکامرس را کاملا حضوری برگزار نماییم.

آموزش سئو سایت ووکامرس کاملا بر روی یک پروژه واقعی پیاده سازی خواهد شد و دانشجویان دوره تمامی مباحث آموزشی را به طور کاملا واقعی و عملی آموزش دیده و پیاده سازی خواهند کرد.

ax-moradi

مدرس دوره

هدایتگر و مربی دانشجویان در دوره آموزش سئو پالیز محتوا مهندس مسعود مرادی خواهد بود. مهندس مرادی با تجربه اجرای موفق استراتژی سئو برروی بسیاری از کسب و کارها در حوزه های مختلف، حاصل تجربیات خود را به صورت کاملا هدفمند و عملی تدوین کرده است. در دوره سئو حضوری، این تجربیات به صورت پروژه محور به شما منتقل خواهد شد.

سرفصل های دوره آموزش سئو سایت ووکامرس
سوالاتی که برای شرکت در این دوره ممکن است بپرسید:

برای حضور در این دوره لازم است که شما کار با کامپیوتر را بدانید. بقیه مباحث از پایه به شما آموزش داده خواهد شد. هر چند توصیه ما این است که پیش از شروع آموزش سئو سایت ووکامرس، حتما درباره سئو تحقیق کنید و کمی دانش پایه خود را افزایش دهید. برای این کار می توانید از وبلاگ پالیز محتوا کمک بگیرید.

تمامی ابزارهای لازم در دوره حضوری در اختیار شما قرار خواهد گرفت و شما کافی است که آموزش هایی که فرامی گیرید با ابزارهای در اختیارتان، پیاده سازی کنید.

بله برای هماهنگی بیشتر می توانید فرم مشاوره کارشناس را تکمیل کنید یا با شماره تماس ما ارتباط برقرار کنید.

دوره سئو در کرج
مطلب مرتبط

آموزش سئو سایت ووکامرس چیست؟

بهینه سازی سایت فروشگاهی یکی از وظایف اصلی و مهم بر عهده صاحبان کسب و کار است که عمدتا خودشان به دلیل عدم آشنایی کامل به اصول سئو آن را به سئو کاران متخصص این حوزه می سپارند. سئو ووکامرس یکی از تکنیک ای سئو می باشد که برای رشد سایت های فروشگاهی بسیار اهمیت دارد. در این جا شما را با این تکنیک آشنا می کنیم:

جهت ارتباط با پالیز محتوا به عنوان شرکت برتر سئو سایت در فارس با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

ووکامرس (WooCommerce) یک افزونه ای است که برای سایت های تجارت الکترونیک طراحی شده و مختص وردپرس ساخته شده است. ووکامرس به شما این اجازه را می دهد تا از سیستم مدیریت محتوای پیشرفته ای استفاده کنید که موجب بالا بردن رتبه شما توسط موتور های جستجوگر گوگل می شود. افزونه ووکامرس یک منبع باز است یعنی اینکه هر شخصی می تواند هر قسمتی از فروشگاه خود را با سلیقه شخصی راه اندازی کند.

جهت ارتباط با پالیز محتوا به عنوان شرکت برتر سئو سایت در خراسان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

ووکامرس خود به تنهایی بهینه سازی شده است و با آموزش سئو سایت ووکامرس، از این سئوی استاندارد می توانید با خیال راحت برای کسب رتبه از گوگل استفاده کنید. در هنگام سئوی ووکامرس تمام کار کار هایی که بر روی سایت انجام می دهید مثل اضافه کردن قالب، محصولات، تصاویر و محتوا همه با اختیار و آگاهی شما انجام می شود، بنابراین این شمایید که در مقابل سئوی سایت خود مسئول می باشید. 

چگونگی آموزش سئو سایت ووکامرس

همانطور که اشاره کردیم سئو یک افزونه است به این معنی که شما قبل از آن باید تنظیمات لازم را بر روی سایت خود انجام داده باشید. قبل از هر چیز باید این موارد را انجام دهید: 

 SEO Yoast را نصب و فعال کنید

در آموزش سئو سایت ووکامرس خواهید آموخت که همزمان با بهینه سازی محتوای سایت و مقالات خود باید محصولات ووکامرس را نیز بهینه سازی کنید. می توان گفت بخش مهم سئوی ووکامرس نوشتن یک تیتر مناسب برای محصولات می باشد. 

نوشتن محتوا برای محصولات

تمام اطلاعاتی که در مورد محصول خود می نویسید در واقع همان محتوای وب سایت شماست، بنابراین اطلاعات و محتوای مربوطه را طبق استاندارد های سئو درج کنید. سعی کنید هر آنچه لازم است در مورد محصول خود توضیح دهید و در این توضیحات از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید. استفاده از مشخصات و اطلاعات محصول ضروری است ولی اگر به سئوی ووکامرس سایت خود به صورت جدی تر فکر می کنید می توانید با آموزش سئو سایت ووکامرس، از توضیحات اضافه تری نیز برای جلب رضایت کاربران خود استفاده کنید با این کار گوگل نیز به صفحه شما رتبه بالاتری می دهد. 

بهینه سازی عنوان محصولات

یکی از مهم ترین فاکتور ها جهت کسب رتبه از گوگل نوشتن عنوان برای محصولات است امری مهم که باعث ایجاد رابطه بین کاربر و محتوا و همچنین موتور های جستجو می شود. برای بهینه سازی عنوان صفحه به قسمت دسته بندی ها رفته و با باز کردن قسمت Reliability با باز کرد این قسمت نکته های با چراغ های رنگی وجود دارد که اشاره به سئو آن برگه دارد. هر یک از آن آیتم ها را بخوانید و بر اساس آن تغییرات لازم را ایجاد کنید. در صورت عدم وجود کلمه کلیدی شما به شما پیام داده می شود. با انجام مراحل گفته شده در آموزش سئو سایت ووکامرس چراغ به رنگ سبز در می آید. 

جهت ارتباط با پالیز محتوا به عنوان شرکت برتر سئو سایت در کرمان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

آموزش سئو جوملا
مطلب مرتبط

استفاده از متا  دیسکریپشن

متا دیسکریپشن همان توضیحات کوتاه نوشته شده در زیر عنوان اصلی محصولات است و درج آن می تواند یک سری اطلاعات کلی و خلاصه از محتوای اصلی سایت را به کاربران بدهد. با وجود کم شدن اهمیت متا دیسکریپشن اما این توضیحات تا حد زیادی می تواند به کاربران کمک کند تا تصمیم خود را در رابطه با خرید کالا بگیرند، و همین مسئله درصد کلیک سایت را بالا می برد. در افزونه SEO Yoast بخشی به نام Snippet Preview با کلیک بر روی آن می توانید توضیحات مربوط به متا دیسکریپشن را به برگه خود اضافه کنید.

جهت ارتباط با پالیز محتوا به عنوان شرکت برتر سئو سایت در بوشهر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

در آموزش سئو سایت ووکامرس هنگامی که تعداد کاراکتر ها به حد مورد نظر برسد نوار به رنگ سبز در می آید. و همچنین اگر بیش از حد تعداد کاراکتر ها زیاد باشد نوار به رنگ قرمز درآید، همین امر موجب می شود بخش اضافی کاراکتر های شما حذف شده و در جستجوی کاربر نمایش داده نشود.

بهینه سازی یو آر ال محصولات

بهتر است یو آر ال محصولات شامل کلمات کلیدی مرتبط با محصولتان باشد. کلمات کلیدی عباراتی هستند که کاربران برای یافتن و رسیدن به هدف خود آنها را در موتور های جستجوگر جستجو می کنند. در صورت عدم استفاده از کلمه کلیدی Yoast SEO به شما هشدار می دهد. 

فعال کردن بردکرامب

بردکرامب ها ابزار های کوچکی هستند که برای گردش سریع و بهتر کاربران در سایت طراحی شده اند. این ابزار در بالای صفحه نمایش قرار دارند و به صفحه باز شده و صفحات بعدی اشاره دارند. شما می توانید از بردکرامب برای لینک دادن استفاده کنید. برای فعال سازی این ابزار می توانید به منوی جستجوی Search Appearance رفته و تب Breadcrumb را باز کرده و سپس بردکرامب را فعال کنید. 

استفاده از برچسب ها و دسته بندی

دسته بندی محصولات در می تواند نظم خاصی به سایت شما بدهد و کاربران با استفاده از آن می توانند با صرف وقت کمتری محصول و هدف مورد نظر خود را پیدا کنند. در آموزش سئو سایت ووکامرس دسته بندی یکی از روش هایی است که باعث عدم رقابت محصولات در جستجوی گوگل می شود. برچسب ها نیز به کاربران کمک می کند تا دیگر محصولات با همان برچسب را به شما نشان دهد. شما می توانید از طریق منوی محصولات ووکامرس به قسمت دسته بندی ها و برچسب ها دسترسی داشته باشید. 

جهت ارتباط با پالیز محتوا به عنوان شرکت برتر سئو سایت در نیشابور با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دوری کردن از محتوای تکراری

استفاده از محتوای تکراری به معنای ایندکس شده محتوا در دو یو آر ال مختلف است. به کار بردن محصولات یکسان در آدرس های متفاوت به معنای استفاده از محتوای تکراری است. در چنین شرایطی بهتر است یک محصول را انتخاب کرده و آدرس محصولات دیگر را به محصول انتخاب شده ریدایرکت کنید. 

تولید محتوای وبلاگی

تولید محتوای وبلاگی در آموزش سئو سایت ووکامرس می تواند به سئوی بهتر سایت شما کمک زیادی کند. راه اندازی سایت فروشگاهی توسط پالیز محتوا با استفاده از بلاگ یک شبه به نتیجه نمیرسد ولی با استفاده از بلاگ می توانید سرعت خود را در این راه افزایش دهید. استفاده از پست هایی به مقایسه محصولات می پردازند نیز برای ترغیب مشتری به خرید کردن بسیار موثر عمل می کند.

جهت ارتباط با پالیز محتوا به عنوان شرکت برتر سئو سایت در خوزستان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

logo-samandehi