حضوری و آنلاین
۱ جلسه رایگان
اشتغال پس از دوره
مدرک قابل ارائه

آموزش سئو جوملا

اعطای مدرک معتبر

پس از اتمام دوره گواهینامه پایان دوره در اختیار هنرجو قرار گرفته که می تواند آن را برای اشتغال در مراکزی که نیازمند نیروی سئوکار هستند ارائه کند. گواهینامه ارائه شده به دلیل سابقه مجموعه پالیز محتوا در سئو وب سایت یک رزومه کافی در خصوص کار در شرکت ها و مجموعه های مختلف می باشد.

آموزش سئو جوملا با پالیز محتوا

سئو یا SEO (Search Engine Optimization) به معنای بهینه سایت وب سایت ها برای موتورهای جستجو است. در حقیقت سئو سایت یک روند مداوم است که نیازمند برنامه و استراتژی مناسب هر سایت و کسب و کار است. به همین دلیل کسب دانش و اطلاعات کافی و بهره گیری از تجربه عملی کار بر روی سایت های مشابه، می تواند درصد خطای استراتژی سئو سایت ها را تا حد زیادی کاهش دهد. شرکت در آموزش سئو جوملا، که دانش پایه و تجربیات عملی را به شما منتقل کند، یک گام بزرگ در رشد و ارتقاء شما در این حوزه خواهد بود.

جهت ارتباط با پالیز محتوا به عنوان شرکت برتر سئو سایت در نوشهر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

با آگاهی از این نکته مهم، پالیز محتوا پس از اجرای بیش از دویست نمونه پروژه کوچک و بزرگ در حوزه های مختلف و تجربه حرفه ای از موفقیت و گاه شکست در روند اجرای پروژه ها، تصمیم گرفته است تا تجربیات و دانش خود را به علاقه مندان حوزه سئو منتقل کند. ما در دوره آموزش سئو جوملا پالیز محتوا قصد داریم تجربیات ارزشمندی را که قطعا قابل ارزش گذاری نخواهند بود، به طور کاملا عملی و حضوری در اختیار شما قرار دهیم. اگر قصد رشد جایگاه سایت خود را در نتایج گوگل دارید، به فکر ورود به حوزه کاری سئو هستید یا می خواهید مهارت های سئو خود را ارتقاء دهید، آموزش سئو جوملا را از دست ندهید.

دوره مقدماتی

۲۰۰۰۰۰۰ تومان
  • سرفصل ها
  • آشنایی با وردپرس
  • بارگذاری محتوا (صفر تا صد)
  • آشنایی با مفاهیم سئو
  • نحوه عملکرد گوگل
  • سئو تکنیکال
  • آنالیز مقدماتی کلمه کلیدی
  • آشنایی با سرچ کنسول
  • آشنایی با گوگل آنالیتکس
  • سئو خارجی مقدماتی

دوره پیشرفته

۴۰۰۰۰۰۰ تومان
  • سرفصل ها
  • تدوین استراتژی کسب و کار
  • آنالیز پیشرفته ابزارهای کلمات کلیدی: kewordtools.io و google trends
  • تبدیل آنالیز کلمات کلیدی به پلن محتوایی
  • لینک سازی داخلی
  • صفر تا صد سرچ کنسول
  • صفر تا صد گوگل آنالیتیکس
  • سئو خارجی و نحوه لینک سازی خارجی
  • تحلیل ابزارهای سئو: moz semrush seobility
  • معماری و سئو تکنیکال حرفه ای
clip-art02

دریافت مشاوره رایگان

مزایای آموزش سئو جوملا پالیز محتوا

برای این که دوره آموزش سئو پالیز محتوا کاملا هدفمند و متناسب با نیاز شما باشد، برنامه هدفمندی را تدوین کرده ایم تا در مسیر آموزشی، اهدافی که به دنبال آن هستید محقق شوند:

برای اولین بار در ایران، پالیز محتوا پس از تکمیل دوره آموزش سئو جوملا به دانشجویان خود مدرک معتبر فنی و حرفه ای اعطا خواهد کرد.

بازار سئو یک بازار کار پرسود است. به شرط این که به خوبی دانش های مورد نیاز را فراگرفته باشید و بتوانید این دانش را با مهارت پیاده سازی کنید. در آموزش سئو جوملا پالیز محتوا، قصد داریم شما را به درجه ای از مهارت برسانیم که بتوانید جایگاه خودتان را در این بازار کار به خوبی پیدا کنید.

آموزش سئو جوملا کاملا حضوری برگزار خواهد شد. از آنجایی که کار سئو نیازمند تعامل تیم های مختلف است و اجرای عملی تجربیات منتقل شده، بر روی یک پروژه واقعی می تواند تاثیرگذاری بیشتری در روند آموزشی شما داشته باشد؛ تصمیم گرفته ایم تا آموزش سئو جوملا را کاملا حضوری برگزار نماییم.

روش های افزایش سرعت ایندکس سایت
مطلب مرتبط

آموزش سئو جوملا کاملا بر روی یک پروژه واقعی پیاده سازی خواهد شد و دانشجویان دوره تمامی مباحث آموزشی را به طور کاملا واقعی و عملی آموزش دیده و پیاده سازی خواهند کرد.

ax-moradi

مدرس دوره

هدایتگر و مربی دانشجویان در دوره آموزش سئو پالیز محتوا مهندس مسعود مرادی خواهد بود. مهندس مرادی با تجربه اجرای موفق استراتژی سئو برروی بسیاری از کسب و کارها در حوزه های مختلف، حاصل تجربیات خود را به صورت کاملا هدفمند و عملی تدوین کرده است. در دوره سئو حضوری، این تجربیات به صورت پروژه محور به شما منتقل خواهد شد.

سرفصل های دوره آموزش سئو وبلاگ
سوالاتی که برای شرکت در این دوره ممکن است بپرسید:

برای حضور در این دوره لازم است که شما کار با کامپیوتر را بدانید. بقیه مباحث از پایه به شما آموزش داده خواهد شد. هر چند توصیه ما این است که پیش از شروع آموزش سئو جوملا، حتما درباره سئو تحقیق کنید و کمی دانش پایه خود را افزایش دهید. برای این کار می توانید از وبلاگ پالیز محتوا کمک بگیرید.

تمامی ابزارهای لازم در دوره حضوری در اختیار شما قرار خواهد گرفت و شما کافی است که آموزش هایی که فرامی گیرید با ابزارهای در اختیارتان، پیاده سازی کنید.

بله برای هماهنگی بیشتر می توانید فرم مشاوره کارشناس را تکمیل کنید یا با شماره تماس ما ارتباط برقرار کنید.

سئو علمی است گسترده برای بهینه سازی سایت جهت کسب رتبه بالا در موتور های جستجوی گوگل. انواع سئو برای پیشرفت و دیده شدن بهتر سایت وجود دارد ولی به طور کلی قوانین سئو در همه آنها یکی است. جوملا نیز مثل دیگر CMS ها مانند وردپرس امکاناتی را در جهت سئوی آسانتر سایت در اختیار شما می گذارد. جوملا یکی از قدرتمندترین مدیریت محتوا در دنیاست. اما باید در نظر داشت طبق عادت بسیاری از افراد در جهان هستند که هنوز از وردپرس استفاده می کنند. یکی از مواردی که در آموزش سئو جوملا خواهید آموخت این است که برای استفاده از سئو جوملا باید از هاست لینوکسی استفاده کنید.

جهت ارتباط با پالیز محتوا به عنوان شرکت برتر سئو سایت در لاهیجان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

ریمارکتینگ چیست؟
مطلب مرتبط

آموزش سئو جوملا چیست؟

ناهماهنگی بین سایت و سرور و نداشتن سرعت کافی در سایت سئوی شمارا به نتیجه واقعی خود نمی رساند پس بنابراین به این نکته اساسی توجه بیشتری داشته باشید. سئو جوملا با سئو وردپرس تفاوت های دارد. بنابراین برای بهبود سئو جوملا باید به نکاتی توجه لازم بشود، سئو جوملا در گذشته دارای ضعف های زیادی بود و همین امر باعث بی اعتنایی سئو کاران به آن شد و باعث شد آنها به استفاده از وردپرس روی بیاورند ولی در حال حاضر با آمدن نسخه های جدید و آپدیت شده سئو جوملا وضعیت آن تا حد زیادی بهبود پیدا کرده است به طوری که هم اکنون به  قدرتمندترین مدیریت سئوی محتوا تبدیل شده است. اگر قصد استفاده از جوملا را دارید ما به شما نسخه های دو نیم به بالا را پیشنهاد می کنیم. 

جهت ارتباط با پالیز محتوا به عنوان شرکت برتر سئو سایت در گرگان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

معرفی سرور های مناسب آموزش سئو جوملا

  • سیستم caching مناسب
  • کاهش حجم صفحات Gzip compression
  • پشتیبانی از نسخه های جدید PHP

نکات مهم آموزش سئو جوملا

سیستم caching مناسب

جوملا خود دارای سیستم کش می باشد بنابراین شما نیازی به افزونه در سایت خود ندارید. 

کاهش حجم صفحات Gzip compression

با استفاده از متد Gzip compression می توانید حجم فایل ها و صفحات را کم کنید مثا با برداشتن فاصله اضافی میان کد ها و انجام کار های دیگر. این روش یک مزیت خوب دیگر نیز دارد و آن افزایش سرعت سایت شماست. 

پشتیبانی از نسخه های جدید PHP

در آموزش سئو جوملا خواهد آموخت که جوملا از نسخه جدید PHP بیشتر پشتیبانی می کند و این کار باعث افزایش سرعت سایت شما می گردد. 

قابلیت rewrite و تغییر url ها

داشتن آدرس و url مناسب برای سایت یکی از فاکتور های لازم برای داشتن سئوی سایتی موفق است. 

جهت ارتباط با پالیز محتوا به عنوان شرکت برتر سئو سایت در کرمانشاه با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

برای افزایش سئو جوملا باید هر صفحه سایت شما ۱۳۵ تا ۱۶۵ کاراکتر پر شود. گوگل آن را در نتایج سرچ نشان می دهد اگر این قسمت پر نشود خود گوگل آن را پر می کند یعنی متنی از صفحه که به سرچ کاربران نزدیک است و این کار باعث ارائه بهتر موضوع صفحه به کاربران می شود و این کار CTR سایت شما را بالا می برد.

خوشبختانه امکانات rewriting, search engine friendly urls در هسته جوملا وجود دارد و شما می توانید با نصب ماژول mod_rewrite از آن استفاده کنید. url های جوملا بسیار بلند و حاوی عبارات بی معنی می باشد و این عبارات نه برای گوگل و نه برای کاربران قابل خواندن نیست. بنابراین برای حل این مشکل باید در آموزش سئو جوملا در ساختار پیوند ها تغییراتی را لحاظ کرد. برای حل این مسئله می توانید در پنل مدیریت جوملا، از تب system گزینه global Configuration  را انتخاب کنید و گزینه search  Engine Friendly URLs را فعال کنید. 

تایتل صفحات جوملا

درج عنوان تعداد کاراکتر بخشی از سئوی داخلی محتوای مقالات به شمار می آید. 

استفاده از افزونه ها جهت بهینه سازی 

نکته مهم در آموزش سئو جوملا کار با کامپوننت هاست. افزونه کامپوننت و ماژول، اینها افزونه های رایگان جوملا هستند که در هسته خود جوملا قرار دارند و برای سایت شما sitemap یا نقشه سایت را ایجاد می کنند. از جمله خدماتی که افزونه ها به شما میدهند عبارتند از: ساخت گوگل، شناسایی لینک های شکسته، اتصال به گوگل آنالیتیکس و انجام ریدایرکت ها. 

جهت ارتباط با پالیز محتوا به عنوان شرکت برتر سئو سایت در هرمزگان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

تاثیر یو آر ال پارامترها (URL Parameter) بر سئو سایت
مطلب مرتبط

قبلا هم به این نکته اشاره کرده بودیم که به هماهنگی سرور با جوملا باید اطمینان حاصل کنید. این یکی از موارد مهم در سئوی جوملا می باشد. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم از هاست ویندوز استفاده نکنید، زیرا در این مسیر با مشکلات زیادی مواجه می شود. عدم مطابقت هاست ویندوز با URL Rewriting از دلایل اصلی این اتفاق است. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم سایت جوملایی خود را با سرور های لینوکسی نصب کنید، در غیر این صورت در امر سئو با مشکلات زیادی روبرو می شوید. 

ویرایشگر JCE را نصب کنید.

 در آموزش سئو جوملا با ویرایشگر JCE آشنا خواهید شد. این ویرایشگر در کنار مزیت رایگان بودن امکانات خوبی را به شما ارائه می دهد. البته جوملا خود ویرایشگر پیشفرض دارد ولی استفاده از ویرایشگر JCE جایگزین کردن متن به تصاویر را برای شما آسانتر می کند. 

استفاده از تگ ALT

این نکته فقط مختص نیست و در همه سایت مورد استفاده قرار می گیرد. از طریق ویرایشگر JCE تگ ALT به تصاویر اضافه می شود. ولی لازم است در زمان آپلود کردن تصاویر ابعاد آن نیز ذکر شود. این کار به روند درست بارگذاری کمک زیادی می کند، در ضمن سرعت بارگذاری را نیز افزایش می دهد.

جهت ارتباط با پالیز محتوا به عنوان شرکت برتر سئو سایت در گلستان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

 صفحات و محتوای تکراری برای سایت های مبتنی بر مدیریت محتوا یک مشکل بزرگ به حساب می آید. لینک سازی داخلی می تواند به حل این مشکل کمک زیادی کند، در این حالت شما قادرید به صفحات خود با www  و یا بدون www  لینک دهید. عدم وجود لینک در صفحات تکراری می تواند در سرعت بالای سایت شما موثر باشد. 

بالا بردن سرعت سایت

به گفته بعضی افراد جوملا سرعت بالایی در سایت ندارد ولی این عقیده درست به نظر نمی رسد. مشکل سرعت سایت در سئوی جوملا به دلیل آپدیت شدن این مسئله به طور کلی حل شده است. بر طبق تجربه سئو کاران و استفاده کنندگان جوملا سرعت جوملا نسبت به دیگر سیستم های مدیریت محتوا بسیار بالاتر است. 

جهت ارتباط با پالیز محتوا به عنوان شرکت برتر سئو سایت در ساری با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

بهینه سازی تصاویر 

در آموزش سئو جوملا طراحان سایت باید به مسئله بهینه سازی تصاویر بیشتر از هر چیز دیگری اهمیت بدهند. با فشرده کردن و بهینه سازی حجم عکس ها بدون آنکه کیفیتشان را کاهش دهد می توان به بهینه سازی تصاویر پرداخت. 

سئو تکنیکال جوملا

سئو تکنیکال شامل موارد زیر می شود:

جهت ارتباط با پالیز محتوا به عنوان شرکت برتر سئو سایت در یزد با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

  • سایت مپ
  • SSL
  • داپلیکیت کانتنت
  • کنونیکال
  • AMP

SSL  یک پروتکل امنیتی است که با استفاده از رمز گذاری داده ها از سرقت اطلاعات جلوگیری می کند. وجود HTTPS در ساختار URL به فعال بودن SSL  دلالت دارد.

در پالیز محتوا هر روز یک مطلب جدید بیاموزید.

logo-samandehi